• نحوه بازگشت از گوتنبرگ به ادیتور کلاسیک وردپرس
  • ارسال شده توسط: عبدالهی تاریخ انتشار: 01 / 01 / 19 موضوع: وردپرس هیچ دیدگاهی برای نحوه بازگشت از گوتنبرگ به ادیتور کلاسیک وردپرس ثبت نشده

    همانطور که مطلع هستید ، وردپرس در نگارش 5 خود ادیتور خود را دستخوش تغییرات کرده و از ادیتور جدید به نام گوتنبرگ نیز استفاده می‌نماید. با توجه به تحولاتی که در این ادیتور است و عدم پشتیبانی کامل از زبان فارسی تا به این لحظه ، بسیاری از کاربران در نظر دارند باز هم ادیتور سابق را بازگردانده و از آن نیز استفاده نمایند. شما می توانید آموزش های بیشتر در زمینه وردپرس را نیز دنبال کنید

    هرچند ادیتورها نسبت به نیاز و کارایی عموماً بر روی سیستم‌های مدیریت محتوا تنظیم می‌گردد اما خیلی از افراد هستند که با افزونه‌هایی مانند ادیتور کلاسیک و یاTiny MCE بسیار راحت‌تر به کار خود ادامه می‌دهند.

    حال در ادامه ما قصد داریم به آموزش نصب ادیتور کلاسیک و جایگزین کردن آن به جای گوتنبرگ بپردازیم.

    نصب ادیتور کلاسیک به جای گوتنبرگ

    • ابتدا وارد داشبورد وردپرس خود شده و از بخش افزونه‌ها بر روی گزینه افزودن کلیک نمایید.
    • در این بخش عبارت Editor Classic را جستجو کرده تا افزونه مورد نظر یافت شود.
    • بعد یافتن آن ، بر روی گزینه “هم اکنون نصب کن” کلیک و پس از نصب بر روی “فعال کردن” کلیک نمایید.

    ادیتور کلاسیک وردپرس

     

    بدین ترتیب ادیتور کلاسیک بر روی وردپرس شما بازخواهند گشت و با مراجعه مجدد به بخش افزودن نوشته ویا افزودن برگه ، شاهد ادیتور کلاسیک خواهید بود.

    به همین ترتیب در صورت نیاز به بازگردانی ادیتور گوتنبرگ ، تنها نیاز است از بخش افزونه‌ها ، افزونه Editor Classic را غیرفعال نمایید.

     

     

    عبدالهی

    کارشناس ارشد رشته نرم افزار هستم . تخصص اصلی بنده php و فریم ورک Laravel هست . برای کمک به پیشرفت علمی وب در ایران هر کاری میکنم امیدوارم مطالب آموزشی این وبلاگ بتواند به شما بازدید کننده گرامی کمک کند.

    دسته‌ها